سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کشف 110 کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی پلیس مازندران

110 کیلوگرم انواع موادمخدر از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در مازندران کشف شد.

سرهنگ ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  از کشف 110 کیلوگرم انواع موادمخدر از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح استان خبر داد .

وی افزود: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح های ویژه موفق شدند، بیش از 110 کیلوکرم انواع موادمخدر رادر سطح استان کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به انهدام سه باند تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح استان در این مدت از شناسایی و دستگیری 434 متهم به خرید و فروش موادمخدر و معتادان در این خصوص خبر داد و گفت : 26 دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

سرهنگ ثقفی افزود : در راستای مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان نیز در دستور کار قرار گرفت و در نتیچه طی چهار مرحله ماموران موفق شدند، بیش از 51 کیلو گرم انواع موادمخدر را از متعهمان کشف کنند.

وی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر، گفت: این افراد باید بدانند حرکات آنان در ایام تعطیلات نوروز از نگاه پلیس بدور نخواهد بود و پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.