سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسمومیت 68 نفر بر اثر گاز منواکسیدکربن در فارس

براثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن 68 نفر از مسافران نوروزی دچار گازگرفتگی شدند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا عالی‌منش رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: پنج هزار و 706 ماموریت از سوی اورژانس فارس از 27 اسفندماه 95 تا 3 فروردین 96  انجام شد.

عالی منش افزود: از پنج هزار و 706 ماموریت 68 نفر با گاز منواکسیدکربن مسموم شده بودند که به دلیل استفاده از پیک‌نیک در فضای سربسته و بخاری غیراستاندارد بوده است.
 
وی ادامه داد: از این تعداد 24 مورد بستری و 43 مورد به صورت سرپایی درمان شدند و  یک مورد نیز فوتی به علت مسمومیت با مونوکسیدکربن گزارش شد که مربوط به تاریخ یکم فروردین ماه است.
 
عالی منش بیان کرد: از تعداد بیش از 5 هزار و 700 ماموریت  1027 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که بیش از 50 درصد در جاده‌های بین شهری رخ داده بود.
 
وی از استقرار 4 ایستگاه سلامت در 4 ورودی و خروجی شیراز خبر داد و گفت: علاوه بر این در  5 مکان پربازدید استان فارس از جمله تخت جمشید، پاسارگاد، حافظیه، سعدی و حرم شاهچراغ (ع) ایستگاه‌های سلامت مستقر شده است.
 
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: 157 پایگاه اورژانس در سطح استان و 8 ایستگاه سلامت در مسیرهای پرتردد استان فارس مستقر هستند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.