سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مهار آتش سوزی گسترده در انبار چوب

حریق گسترده در انبارنگهداری و دپوی چوب در شهرستان طرقبه با تلاش بیش از 20 آتش نشان مهار و اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، آتشپاد سوم محمد جواد سبحانی افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: این حادثه سحرگاه امروزدرپی آتش سوزی انبار چوب در بولوار امام رضا(ع) شهرستان طرقبه اتفاق افتاد و بلافاصله آتش نشانان از شهرطرقبه به محل حادثه اعزام شدند .
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات 125 مشهد، بیش از 15 آتش نشان را از 4 ایستگاه به همراه چندین دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو توربوفن ،به این شهر اعزام می کند.
سبحانی گفت: عملیات مهار و کاوش این آتش سوزی که در سوله ای به مساحت تقریبی 500 متر مربع به وقوع پیوسته بود با مشارکت همکاران آش نشانی طرقبه و آتش نشانان اعزامی از مشهد مقدس تا حوالی ساعت 8 صبح امروز ادامه داشت .
وی گفت: با توجه به بافت صنعتی بودن محل و نیز چیدمان غیر اصولی مصنوعات چوبی در این انبار و دیگر اقلام قابل اشتعال و سریع الشتعال، روند مهار و لکه گیری و کاوش این آتش سوزی با دقت زیاد همراه بود و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به گستردگی این آتش سوزی، اعلام علت وقوع این حریق نیازمند بررسی های دقیق ترو کارشناسی تر است.
گفتنی است این انبار فاقد تجهیزات اعلام و اطفای حریق بوده  است.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.