سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بيش از 149 كيلو ترياك در آزاد راه خرم زال

فرمانده انتظامی استان از دستگيری يك نفر توزيع كننده مواد مخدر و كشف 149 كيلو و 500 گرم ترياك در آزاد راه خرم زال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار قنبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت اعضای باندی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر در استان لرستان و استان های همجوار، دستگیری سوداگران مرگ در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت . 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی ، عوامل باند و خودروهای مورد استفاده آنان در حمل و توزیع مواد مخدر شناسایی که در این خصوص مشخص شد اعضای باند قصد جابجايی و انتقال محموله مواد مخدر از استان جنوبی به لرستان را دارند. 

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتی مشترك با ماموران انتظامی شهرستان چگني و هماهنگی با مقام قضائی ، یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودروی سمند را در عوارضی خرم زال شناسایی که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كردند. 

وی افزود: ماموران انتظامی طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو را توقيف و در بازرسی از پژو 405 ، 149 کیلو و 500 گرم ترياك کشف کردند که در این خصوص يك نفر دستگير شد . 

سردار قنبری گفت: تلاش پليس جهت شناسايي و دستگيری همدستان سوداگر مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی عابدیان زیدی
۲۰:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
با آمدن تخم مواد موخدر داخل کشور باعث کشت یواشکی مردوم شده است .