سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نوروز متفاوتی را در اصفهان شاهد خواهيم بود

شهردار اصفهان گفت: با برنامه ريزي های خوبی كه از سوی همكارانمان در مجموعه مديريت شهری شده است امسال نوروز متفاوتی را درشهر اصفهان شاهد هستيم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدي جمالي نژاد  با اشاره به آمادگي اصفهان براي ميزباني از مسافران گفت: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته نوروز 96 متفاوت تر از دوره هاي قبلي اصفهان است و تمامي امكانات رفاهي نيز به خوبي در نظر گرفته شده است.

وي با تاسيسي و صيانتي خواندن وظايف شهرداري در قبال امكانات شهري گفت: مديريت شهري سعي كرده از ميراث تاريخي خود صيانت و به تاسيس امكانات جديدي بپردازد.

جمالي نژاد با اشاره به ساخت امكانات رفاهي جديد اضافه كرد: اين مهم به اين دليل است كه ذائقه هاي گردشگران با هم متفاوت است و بايد متناسب با هر سليقه اي امكاناتي وجود داشته باشد.

وي با اشاره به اینکه آكواريوم اصفهان اولين پروژه ای است كه در سال گذشته و با هدف جذب گردشگر ساخته شد، گفت: دلفيناريوم هم پروژه بعدی است كه با همين هدف در دست ساخت است.

شهردار اصفهان افزود: همچنين در حال ساخت مكان هاي بازي براي كليه گروه هاي سني هستيم. به طور كلي در شهر اصفهان تعداد زيادي از پروژه هاي تفريحي و گردشگري ساخته شده است.

وي گردشگري سلامت محور را يكي ديگر از انواع گردشگري دانست و گفت: شهرك سلامت در شرق اصفهان هم به همين منظور ساخته شده و مي تواند نياز هاي بسياري از مردم اصفهان و ساير شهر ها را رفع كند.

جمالي نژاد شهر اصفهان را آماده ارائه هر گونه خدمات به مسافران دانست و گفت: با وجود هتل ها، مهمان سراها و ساير امكانات رفاهي شهري، ستاد تسهيلات سفر شهر اصفهان هم دائر شده و آماده ارائه خدمات به مسافران است.

وي با اشاره به اينكه شهر اصفهان در مركز كشور قرار دارد گفت: اين موضوع باعث شده تا شهر اصفهان مقصد بسياري از گردشگران باشد.

شهردار اصفهان با بيان اينكه از 11 ورودي به شهر اصفهان مي توان وارد شد گفت: در ورودي هاي اصلي شهر ستادهاي هدايت و اسكان مسافران مستقر شدند و با شهرهاي مجاور اصفهان هم به منظور ارائه خدمات اطلاع رساني هماهنگي شده است.

وي اضافه كرد: در شهر اصفهان نيز ستادهاي هدايت و اسكان مستقر هستند و مسافران را راهنمايي خواهند كرد.

جمالي نژاد نرخ امكان تفريحي در شهر اصفهان را با حداقل قيمت بيان كرد و گفت: سعي شده اين اماكن خدمات خود را با كمترين قيمت به مسافران ارائه دهند.
وي به تئاتر هاي خياباني هم اشاره كرد و گفت: اين تئاتر ها باعث مي شود تا شهر شاداب و با نشاط باشد.

جمالي نژاد با بيان اينكه در ايام نوروز از جاري بودن آب بي بهره خواهيم بود گفت: اميد است با تدابيري كه انديشيده مي شود رودخانه زاينده رود هميشه جاري باشد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.