سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بازدید 52 هزار میهمان نوروزی و اعضای کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای والفجر8

بیش از 52 هزار مهمان نوروزی از یادمان والفجر هشت دیدن کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ مسوول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار شهرستان آبادان از بازدید بیش از 52 هزار میهمان نوروزی و اعضای کاروان های راهیان نور طی سه روز گذشته از این یادمان خبر داد.

مرتضی شیروی از استقرار 148 خادم الشهدا در یادمان شهدای عملیات والفجر8 خبر داد و اظهار داشت:در این میان 30 خادم خواهر بومی و 35 خادم برادر بومی منطقه حضور دارند.

وی گفت:2 نمایشگاه محصولات فرهنگی، نمایشگاه سیر مراحل احداث پل بعثت بر روی رودخانه اروند، 2 ایستگاه صلواتی و پل خیبری به طول 150 متر در مسیر یادمان تا پارکینگ خودروی احداث شده است.

مسئول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار اظهار داشت:در گوشه‌ای از یادمان نیز توانمندی نیروی هوافضای سپاه در معرض دید اعضای راهیان نور و گردشگران نوروزی قرار دارد.

شیروی به فضاسازی میدان‌های مین و تله‌های انفجاری دشمن در حاشیه اروندرود اشاره کرد و بیان کرد:با توجه به استقبال اعضای کاروان‌های راهیان و مسافران نوروزی از گشت دریایی در منطقه عملیاتی والفجر8 ، شناور باختران با گنجایش 700 نفر از منطقه پنجم دریایی به این محل منتقل شده و روزانه هفت سفر دریایی انجام می‌دهد.

مسئول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار گفت:دو شناور کربلا و باختران به‌طور متوسط یک هزار و 500 زائر سرزمین نور را در سفر دریایی جابجا می‌کنند.

یادمان شهدای عملیات والفجر8 در 45 کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/ ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.