سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از هشت کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف 8 کیلو و 86 گرم مواد مخدر در این شهرستان خبرداد و گفت: این میزان مواد مخدر از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فرافزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد در یکی از باغات اطراف مراغه، ماموارن نیروی انتظامی این شهرستان در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری اعضای این باند شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات، سه نفر عضو این باند سوداگر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

وی گفت: مبارزه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت های این نیرو در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد بوده و با قاطعیت دنبال می شود.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین با تکذیب شایعه کشف جسدی بدون هویت در کانال انزاب این شهرستان ادامه داد: تاکنون گزارش و خبری مبنی بر کشف جسدی در این منطقه وصول نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص شایعه ای بیش نیست.

اصلانی فر با تاکید بر لزوم مقابله با هرگونه تخلفات در فضای مجازی و شایعه پراکنی به عنوان یکی از جرائم نوین در عصر حاضر گفت: با شایعه سازان در فضای مجازی که با انتشار اخبار دروغ در صدد برهم زدن آرامش اجتماعی هستند برخورد می شود.

انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.