سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

شرکت در مسابقه کتاب آرامش بهاری ویژه نوروز 96

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف فارس از انتشار کتاب مسابقه آرامش بهاری ویژه تعطیلات نوروز و شرایط شرکت در آزمون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف فارس گفت: طرح آرامش بهاری یکی از ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف وامورخیریه است که هرسال توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در جوار مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
حسینی افزود: هر سال معاونت فرهنگی سازمان اوقاف اقدام به تهیه و توزیع محصولات فرهنگی متناسب با فضای ایام نوروز و با رویکرد سبک زندگی اسلامی برای زائران و مجاوران حرم‌های نورانی می‌کند که امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به چاپ و نشر کتاب مسابقه آرمش بهاری 96 کرده و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند در آزمون آن شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: تمامی سؤالات از کتاب آرامش بهاری طرح‌شده و بر مبنـــــای مطالب کتاب، تصحیح می‌شود و شرکت‌کنندگان باید گزینه‌های صحیح را به‌صورت یک عدد 14 رقمی، از چپ به راست به سامانه 30001966 ارسال کرده و جواب مسابقه را به‌صورت عدد 14 رقمی ارسال نموده و از نوشتن موارد اضافه از جمله نام و نام خانوادگی و نام شهر خودداری کنند.
 
حسینی بیان کرد: آخرین‌مهلت ارسال پیامک دوم خردادماه 96 بوده و قرعه‌کشی سوم خردادماه 96 در آستانه سال روز فتح خرمشهر انجام می شود، همچنین اســـــامی برگزیـــــدگان  14خردادماه  در ســـــایت مجتمع فرهنگی آموزشـــــی ســـــازمان اوقاف به نشـــــانی www.mfpo.ir و نیز در ســـــایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.mfso.ir اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.