سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بیش از ۶۰ هزار نفر هرساله برای دیدن یادمان پاوه می روند

بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت:همه روزه مسافران و گردشگران و کاروان راهیان نور از سرتاسر ایران به یادمان شهدا می‌آیند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛وی گفت: به طور میانگین بیش از ۶۰ هزار نفر هرساله به صورت کاروان راهیان نور به این شهرستان می‌آیندشهرستان پاوه در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم آن بوده است.


وی ادامه داد: اکنون نیز در کنار این یادمان سالن و ایستگاهی برای توقف این راهیان نور اماده است که همه روزه شمار زیادی از آنان در سفر یک روزه خود در این مکان توقف می‌کنند.

سرهنگ بهشتی راد بیان کرد: امسال نیز فضاسازی‌ها و خدمات رفاهی خاصی را در محوطه ورودی آن در نظر گرفتیم که کار احداث آن به اتمام رسیداین مکان جزء مکانهای تاریخی شهدا در شهرستان پاوه محسوب می‌شود.

هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت: در اجرای بند ج. واحده قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ و بند ششم ماده سوم قانون اساس نامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیر منقول فرهنگی- تاریخی کشور، در فهرست آثار ملی اثر فرهنگی یادمان شهدای پاوه با موقعیت جغرافیایی پاوه جنب بیمارستان قدس این شهر، به شماره ۲۵ مورخ ۱۴ اسفند ماه سال جاری، در فهرست میراث فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت گردید.

انتهای پیام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.