سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته‌های برگزار کننده مناظرات دانشجویی کشور خبر داد؛

یزد میزبان دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی کشور

رئیس کمیته‌های برگزار کننده مناظرات دانشجویی کشور گفت: دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سعید شهبازی رئیس کمیته‌های برگزار کننده دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی ایران، در نشست هماهنگی این مسابقات از برگزاری دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به میزبانی استان یزد با حضور ۲۸ تیم استانی از ۲۳ تا ۲۸ آذرماه سال جاری خبر داد و گفت : در این رقابت‌ها  ۱۴۰ دانشجو از ۲۷ استان حضور دارند.

شهبازی افزود: این مسابقات در چهار مرحله مقدماتی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و مناظره فینال از جمعه ۲۳ آذر تا چهارشنبه ۲۸ آذر در مجتمع فرهنگی زنبق یزد پس از اقامت طی پنج روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با مشورت  هیئت علمی دانشگاه یزد گزاره‌هایی را بررسی و در نهایت ۸۴ موضوع به عنوان موضوعات پیشنهادی ارائه شد و از بین آن‌ها ۸۰ موضوع را به گروه‌ها اعلام و مواضعشان را از لحاظ موافق و یا مخالف بودن اعلام کردند.

 شهبازی گفت: مراسم قرعه کشی طی چند روز آینده از طریق جهاد دانشگاهی  اعلام خواهد شد.

رئیس کمیته‌های برگزار کننده مناظرات دانشجویی کشور افزود: سرپرستان تیم‌ها با وقوف به اینکه گزاره مورد بحث خود چیست و با کدام تیم باید مسابقه دهند خود را آماده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه موضوع‌ها در حوزه‌های مهارت، کارافرینی و اشتغال است، گفت: با توجه به اینکه مشخص نیست کدام تیم‌ها به مرحله یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا می‌کنند، موضوعات این مراحل مشخص نیست افزود: در هر مرحله قرعه کشی عادلانه سیتمی برای دوره بعد انجام می‌شود.

رئیس کمیته‌های برگزار کننده مناظرات کشورگفت: هیئت داوران از اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد و دانشگاه‌های معتبر استان هستند و هر مسابقه سه داور دارد.

شرکت کنندگان پس از مسابقات استانی منتخبین آن‌ها اواخر این ماه به استان یزد اعزام می‌شوند.

در پایان اعلام نمود حضور دانشجویان و علاقه‌مندان به مسابقات مناظره رایگان است.

انتهای پیام/ی

دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در یزد برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.