سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا ظهر اول فروردین؛

ثبت نام ۷۴ نفر در انتخابات شورای شهر ارومیه

فرماندار ارومیه گفت:تا ظهر امروز ۷۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عباس حسنخانی فرماندار اورمیه  ظهر  امروز در نشست خبری که در فرمانداری ارومیه برگزار شد به بیان آمار ثبت نامی شوراهای شهر ارومیه پرداخت.

وی با اشاره به آمار دوره قبل شوراها گفت:دوره گذشته (دوره۴) جمعا ۲۸۹۷ نفر ثبت نام کننده در شهرستان ارومیه برای شوراهای شهر و روستا داشتیم که ۳۴۹ نفر سابقه نمایندگی شورا داشتند، ضمن اینکه ۲۴۹ نفر در شهر ارومیه با ۱۶ نفر سابقه نمایندگی بودند که از این تعداد ۷۳ نفر از ثبت نام کنندگان در دور قبلی خانم بودند که ۲۶ نفرشان فقط مختص ارومیه بودند‌.

وی تصریح کرد: تا ساعت ۱۳:۲۰ روز ۱ فروردین، ۴۵۳ نفر  برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده اند که ۹۶ نفر سابقه عضویت در شورا دارند. همچنین ۷۳ نفر از این تعداد برای ۵ شهر ارومیه، سرو ، سیلوانا، قوشچی و نوشین ثبت نام کرده اند و بقیه برای شورای روستا هستند.

حسن خانی گفت: تا این ساعت در شهر ارومیه ۷۴ نفر برای کاندیداتوری انتخابات ثبت نام کرده اند که ۲۱ نفر از ثبت نام کنندگان خانم هستند که ۱۴ نفرشان فقط در شهر ارومیه هستند.

فرماندار ارومیه در پایان با اشاره به مدرک تحصیلی شرکت کنندگان گفت:۷ نفر از ثبت نام کنندگان مدرک دکترا دارند و ۳۶ نفر فوق لیسانس است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.