سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند خبر داد

معرفی 372 مرکز متخلف عرضه مواد غذایی به مراجع قضایی

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در روز 30 اسفند ماه 258مرکز عرضه مواد غذایی آلوده تعطیل شد و 372مرکز به مراجع قضایی معرفی شدند.

کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اقدامات و بازرسی های انجام شده در طرح نوروزی، اظهار داشت: کل بازرسی انجام شده در 30 اسفند ماه 5879 مورد بود و  بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی  3962 مورد بود.

وی افزود: بازرسی بهداشت محیطی اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها ، هتل ها، مراکز اقامتی و 1415 مورد و بازرسی بهداشت محیط از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی 298 مورد انجام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان داشت: تعداد بازرسی بهداشت محیط از سامانه های آبرسانی 271 مورد و بازرسی بهداشت محیط با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان  153 مورد بود.

کولیوند بیان داشت: در رابطه با عرضه مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی 37862 کیلوگرم کشف و معدوم شد و مراکز و اماکن مختلف  372 به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به 1432 نمونه برداری میکروبی آب،  افزود: به منظور سلامت آب 4357 مورد کلر زنی آب آشامیدنی انجام  و  258 مراکز و اماکن مختلف تعطیل شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.