سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

پیام تبریک سال نو استاندارسیستان وبلوچستان

استاندار سیستان وبلوچستان در پيام نوروزی خود به مناسبت اغاز سال ١٣٩٦ دعای تحويل سال را به وسعت بشريت و انسانيت دانست .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: سال ٩٦ اغازش به بركت حضور مردم در انتخابات شوراها و رياست جمهوری شروع می شود و اين را سرمايه ملی و پايدار بسازيم برای كشورمان كه هميشه از اقتدار برخوردار باشيم و مشاركت را تنها به پای صندوق ها محدود نكنيم و مشاركت وا به خير كثير و پايدار تبديل كنيم و با اتحاد شور وشعور بسازيم و خلق كنيم و بستر را اماده كنيم .

علی اوسط هاشمی افزود : ان شاالله كه بهار ٩٦ بهاری سرشار ازنيكی ها خير و تغيير در حالات و رفتارها باشد و همانگونه كه فضای استانمان به بركت شعور ملت و آگاهی مردمان ونقش افرينان تغيير پيدا كرده است  .

استاندار همچنين گفت: بسترها اكنون اماده شده و همانگونه كه قول داد ايم و عهد بسته ايم به لطف خدا,  نگاه بلند مقام معظم رهبری و لطف دولت و همت والای مردمان و اقبال استانمان سرمايه گزاری  به بركت بر خورداری از امنيت در حال شكل گرفتن است و زمينه برای اوج گرفتن و توسعه استان فراهم شده است .

هاشمی افزود : ما قول داديم كه گاز را می اوريم خط لوله گاز را تحويل داديم  سال ٩٦ سال لوله كشی در سطح شهر است .

وی تصریح کرد :طرح ٢١ هزار هكتار آبياری تحت فشار را نيز تحويل می دهيم .

وی ادامه داد:  در كنار تحولي كه در اموزش و پرورش ايجاد شده است تحولی نيز درحوزه بهداشت و درمان ايجاد شده و در مسير اراده ای كه در سطح ملی شروع شده و توانست دولت تعادل و ارامش ملی را رقم بزند اجماع جهانی را فرو بريزد و ديوارها را بردارد .

هاشمی  افزود : همانگونه كه از اختيار و اراده برخورداريم ميتوانيم تغيير را الگو قرار دهيم و  به بركت قرآن و زينت امسال به نام فاطمه زهرا سلام الله عليها سالی سرشار از بركت ،خير، نيكی و خوبی را باهم رقم بزنيم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.