سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران در روز اول نوروز از چادرزدن خوداری کنند

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه بخشی از کار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برنامه ریزی بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی است از مسافران تهران خواست تا به دلیل پیش بینی بارندگی در روزهای اول سال 96 از کمپ زدن در عوارضی ها و بوستان ها تا حد امکان خوداری کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه بخشی از کار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برنامه ریزی بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی است از مسافران تهران خواست تا به دلیل پیش بینی بارندگی در روزهای اول سال 96 از کمپ زدن در عوارضی ها و بوستان ها تا حد امکان خوداری کنند.
 
رجبعلی خسروآبادی؛ مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه بیشترین کمپ‌های مسافرین استان در شهرستان ری به ویژه در نزدیکی حرم امام خمینی (ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است، گفت: به ستاد خدمات سفر شهرستان ری اعلام شده است تا مسافرینی که قصد برپایی چادر در مراکز غیر مسقف دارند به مراکز اقامتی ، مدارس اسکان، سوله های مدیریت بحران و سکوهای مسقف کمپ که از پیش تعیین شده هدایت کنند.
 
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از مسافران خواست برای اطلاع از مراکز اسکان در شهرستان ری با شماره های ذیل تماس حاصل کنند.
 
33394100 آموزش پرورش  ناحیه یک
 
55971626 آموزش پرورش ناحیه دو
 
55972117 شهرداری منطقه 20
 
33747090 دبیرخانه ستاد شهرستان ری
 
منبع: ایلنا
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.