سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقانی در جمع خبرنگاران:

اختلاف سلیقه میان کارگزاران و اصلاح‌طلبان طبیعی است/ ارائه لیست 1+21 اصلاح طلبان

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اختلاف کارگزاران و اصلاح طلبان گفت: این اختلافات با توجه به سلایق مختلف در میان کارگزاران و اصلاح طلبان نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی عضو شورای شهر تهران پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران پیرامون لیست های جداگانه کارگزاران و اصلاح طلبان با سرلیستی محسن هاشمی و مهرعلیزاده گفت: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد. این اختلافات با توجه به سلایق مختلف در میان کارگزاران و اصلاح طلبان نیز وجود دارد.

وی افزود: لیست 21 نفره امید تحت عنوان 1+21 منتشر خواهد شد و اصلاح طلبان و کارگزاران با لیست مشترک 21 نفره در انتخابات حضور خواهند یافت.

عضو شورای شهر تهران در خصوص سرلیستی محسن هاشمی یا مهرعلیزاده نیز گفت: بعد از تایید صلاحیت ها و جمع بندی لیست 21 نفره امید این موضوع مشخص خواهد شد. 

حقانی در پایان تصریح کرد: در جلسات و مصاحبه های مختلف زمانی که شاخص ها و معیارها برای لیست 21 نفره مطرح شد بیشتر در تخصص تاکید داشتیم اما مسائلی مانند پاکدستی، مبارزه با فساد و خدمت به مردم نیز مهم است و ارائه لیست های جداگانه از سوی کارگزاران و اصلاح طلبان منتفی است.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.