سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 كشته و زخمی حاصل 3 تصادف در فارس

فرمانده پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر وقوع سه فقره تصادف در محورهای استان فارس 5 نفر كشته و 7 نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ احمد احمدی فرمانده پلیس راه شمال فارس گفت: یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین، با یک دستگاه خودرو وانت نیسان با سه نفر سرنشین در محور آباده طشک شهرستان نی ریز به سمت شیراز، با هم برخورد كردند كه در این حادثه هر دو سرنشین خودرو پراید كشته و سرنشینان خودرو وانت نیسان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.


وی ادامه داد: علت این حادثه ناتوانایی راننده خودرو وانت نیسان در كنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه شمال استان افزود: در حادثه دیگری در محوز باغ صفا شهرستان بوانات به قادرآباد، یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودرو پراید با 5 نفر سرنشین برخورد کرد كه در این حادثه نیز راننده و یكی از سرنشینان راننده پراید كشته و راننده خودرو تیبا و سه سرنشین دیگر خودرو پراید نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد:‌ كارشناس پلیس راه از صحنه تصادف بازدید و علت حادثه در دست بررسی است.

وی گفت: در شهرستان نورآباد ممسنی نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند در شهر خومه زار، راننده خودرو مجروح و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد كه علت این حادثه نیز در دست بررسی است.

فرمانده پلیس راه شمال استان از لغزندگی جاده های استان به دلیل بارش باران خبر داد و به رانندگان توصیه كرد: از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و ضمن خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز با سرعت مطمئنه رانندگی كنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ن


    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.