سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اسباب کشی در ایام نوروز بدون اجازه پلیس ممنوع

شهروندان عزیز باتوجه به ممنوعیت اسباب کشی در ایام نوروز، انجام این امر فقط درصورت هماهنگی با کلانتری محل و پلیس مجاز و امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: جهت پیشگیری از سرقت در ایام نوروز و با توجه به مسافرت های خارج از شهر و استان بسیاری از شهروندان، اسباب کشی درون شهری در این ایام ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده اسباب کشی در ایام نوروز، عوامل انتظامی حتما اقدام به بررسی خودروی حامل اسباب می کنند و برخوردهای لازم را انجام می دهد.

قاسم پور اظهار داشت: طرح ممنوعیت اسباب کشی در ایام نوروز طرحی کشوری و قدیمی است که این طرح تا 15 فروردین ماه در سطح کشور اجرا می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اذعان کرد: افرادی که می خواهند در این ایام اسباب کشی انجام دهند باید با مراجعه به کلانتری محل درخواست خود را تحویل دهند و پس از تحقیق و بررسی این درخواست از سوی عوامل انتظامی و تحقیق از همسایگان و در صورت نبود مانع، مجوز لازم به متقاضی جهت اسباب کشی در ایام نوروز داده می شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.