سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کشف 21 فقره سرقت در مازندران

21 فقره سرقت در 24 ساعت گذشته در مازندران کشف شد.

سرهنگ صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری افزود: در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی و در راستای برخورد با سارقان در ایام تعطیلات نوروز ، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ها و پلیس های تخصصی در روز گذشته در چندین مرحله عملیات انتظامی موفق شدند، بیش از 21 فقره انواع سرقت از جمله سرقت داخل خودرو، سرقت مغازه ، سرقت منزل ، کیف قاپی و سایر سرقت ها را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت : در این خصوص مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه دو دستگاه خودور و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و تعدادی سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صفر پور افزود : در راستای مقابله با موادمخدر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی بیش از یک کیلو گرم انواع موادمخدر شامل تریاک، هروئین، حشیش و موادمخدر صنعتی را از 16 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان کشف کردند.

وی با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی در این ایام به شهروندان و مسافران نوروزی هشدار داد: همواره مراقب اموال خود باشند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد و از حمل پول زیاد و اشیاء قیمتی در سفر خودداری و حدالامکان از کارت های اعتباری برای خرید استفاده کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیسی 110 به طور شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات مهمه است، گفت : شهروندان و مسافران نوروزی در هر مکان و زمانی می توانند با شماره گیری 110 از پلیس درخواست کمک کنند.

انتهای پیام/ ر


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.