سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تجمیع اعتبارات هزینه‌ای در گروه تلفیق و ارائه نرم‌های واحد در توزیع

معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی از تجمیع اعتبارات هزینه‌ای در گروه تلفیق و ارائه نرم‌های واحد در توزیع این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جلالی در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از سازمان برنامه و بودجه استان گفت: در یک سال گذشته اعتبارات هزینه ای و مبادله موافقت‌نامه های هزینه ای برای 25 دستگاه اجرایی استان را بررسی و تخصیصی‌های ماهانه آنها را تهیه کردیم تا با هماهنگی خزانه معین استان برای پرداخت حقوق و مزایا اقدام کنیم.
 
وی از توزیع یک هزار و 216 میلیارد تومان اعتبار تملک داریی‌های سرمایه‌ای از 20 منبع اعتبار بین 114 دستگاه اجرایی یاد کرد و افزود: مبادله موافقت نامه 650 طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان را به سرانجام رسانده‌ایم.
 
جلالی از بررسی مشخصات دو هزار و 750 پروژه و ثبت اطلاعات آنها با اعتبار یک هزار و 216 میلیارد تومان و بررسی وضعیت پروژه‌های مذکور و توزیع تخصیص بین آنها به میزان حداقل 194 میلیارد تومان خبر داد.
 
 معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: اعلام پروژه‌های نیمه تمام دارای سند قطعی و معرفی آنها به خزانه معین استان برای برخورداری از اسناد خزانه اسلامی به میزان 89 میلیارد تومان صورت گرفته است.
 
این مسئول به هماهنگی با ستاد احیاء دریاچه ارومیه و مدیریت بحران استان در توزیع و مبادله سه مرحله ابلاغی به استان به میزان 223 میلیارد تومان، ابلاغ و تخصیص 570 میلیون تومان جهت رفع معارض زندان، تامین و تخصیص 750 میلیون تومان برای استادیوم یادگار امام و تخصیی 1.5 میلیارد تومان برای مناسب سازی فضاهای عمومی برای معلولان اشاره کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.