سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

آیین تحویل سال نو درجوار پاک شهدا

آئین تحویل سال نو در جوار مزار پاک شهدای گمنام در مصلی اراک برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛وحید سلیم آبادی  با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال نو در مصلی اراک اظهار داشت: براساس سنت هرساله در اراک و با برنامه‌ریزی دقیق و جامعی که امسال انجام شد برنامه تحویل سال نو با شکوه امسال نیز در جوار شهدای گمنام دوران دفاع مقدس مدفون در مصلی بیت المقدس اراک و باحضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی سفره هفت سین در کنار قبور مطهر شهدا و در مصلی بیت المقدس، قرائت دعای تحویل سال و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متناسب با ایام تحویل سال نو از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

مدیر اجرایی ستاد نماز جمعه  و مصلی بیت المقدس اراک تصریح کرد: همچنین در این مراسم، "آیت الله دری نجف‌آبادی" نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به ایراد سخنرانی در جمع مردم اراک و حاضر در مصلی خواهد پرداخت.

سلیم‌آبادی با اشاره به میلاد حضرت زهرا(س) و آغاز سال نو و تقارن این مناسبت‌ها بایکدیگر بر ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از بالاترین برکات برای شیعیان ولادت حضرت زهرا (س) است و پیامبر(ص) نیز خشنودی خود را در گرو خشنودی دختر خود می داند.

وی ادامه داد: امروز سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترویج شود و نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی و فاطمی آسایش و راحتی را در نتیجه خواهد داشت، زیرا دشمنان سعی در ترویج سبک زندگی غربی در جامعه ما هستند، بنابراین ما معتقد هستیم دشمن الگوی زندگی غیر انسانی و غیراخلاقی به جامعه ما ارائه می‌دهد و بر هم زدم نهاد خانواده را نقطه هدف خود قرار داده است.
انتهای پیام / ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.