سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

اقامت بیش از 25 هزار مسافر در استان

بیش از 25 هزار نفر در دو روز گذشته در استان سمنان اقامت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مریم سلمانیان سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت : 25 هزار و 874 مسافر و گردشگر بیست و ششم و بیست و هفتم اسفند ماه در استان سمنان اقامت کردند.

وی با اشاره به اینكه اقامت مسافران در استان سمنان در حال افزایش است، گفت: 11 هزار و 65 مسافر در بیست و ششم اسفند ماه در این استان اقامت كردند و این آمار در بیست و هفتم اسفند ماه به 14 هزار و 809 نفر افزایش یافت.

 سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان افزود: 500 نفر از مجموع اقامت كنندگان در دو شب گذشته در هتل ها، 117 نفر در هتل آپارتمان ها، 157 نفر در مهمانپذیرها و 614 نفر در كمپ های موقت اسكان یافتند.

سلمانیان گفت: در دو روز گذشته، هشت هزار و 797 نفر در مدارس، چهار هزار و 580 نفر در چادرهای مسافرتی و 11 هزار و 109 نفر در سایر مراكز اقامتی استان سمنان اقامت کردند.

وی با اشاره به اینكه در این مدت 620 نفر از موزه های استان، بازدید كرده اند، افزود: هشت گردشگر خارجی در این دو روز از استان سمنان بازدید کرده‌اند.

 سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 21 هزار و 646 نفر نیز در این مدت از جاذبه های استان سمنان دیدن کردند.
انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.