سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

نیروی انتظامی پرچمدار نظم و امنیت عمومی در جامعه است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساری صبح امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس، گفت: نیروی انتظامی پرچمدار نظم و امنیت عمومی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام"اسدالله جعفری"صبح امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی از سوی فرماندهی انتظامی استان برای ایام تعطیلات نوروز انجام شد، گفت : استان مازندران از استان ‌های دارای امنیت پایدار در کشور است و آمادگی مناسب در استان در حوزه امنیتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کشیک ‌های نوروزی دستگاه قضائی در استان فعال است، افزود: کشیک ویژه انفال برای برخورد با تخلفاتی احتمالی فعال است.

وی با اعلام اینکه هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در سطح استان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه تغییر کاربری اراضی انجام شده است، گفت: در صورت دریافت گزارش اقدامات لازم در زمان مقرر انجام می‌شود.

جعفری در ادامه از آمادگی دستگاه قضا برای پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز انتخابات شورای شهر در استان خبر داد و افزود: واحدهای پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز انتخابات در سطح دادسراها فعال بوده و اقدامات لازم در این ارتباط را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.