سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویم باشگاه استقلال خوزستان اعلام شد؛

۲ ماه پر تلاطم در انتظار آبی‌های اهوازی

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای سال ۱۳۹۶ درصدد است تا سرمربی و بازیکنان اصلی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال استقلال خوزستان که قهرمان لیگ پانزدهم شد در لیگ شانزدهم نیز فراز و نشیب‌های زیادی داشت و با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۳ بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. 
 
استقلال خوزستان درحالی به لیگ شانزدهم آمده بود تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. در ابتدای فصل نقل و انتقالات با جدایی فرناندو دخسوس، موسی کولیبالی و ازهمه مهم‌تر عبدالله ویسی سرمربی این تیم، آبی‌ها دچار شوک روحی شدند، اما پورموسوی سرمربی این تیم شد و به خوبی توانست تیم را سر و سامان دهد، اما نکته مهم درباره نتیجه نگیری آبی‌ها نسب به فصل گذشته، مشکلات مالی و حمایت نکردن مسئولان استان خوزستان از این تیم بود، که سبب شد با وجود مشکلات فراوان بازیکنان خواستار جدایی شوند و به تیم دیگری بروند، اما به هرحال تیم استقلال خوزستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ۲ بازی ابتدایی خود فراتر از انتظارات عمل کرد و با کسب امتیازات کامل شرایط مناسبی برای صعود به دور بعدی دارد. 
 
آبی‌های خوزستان در اولین دیدار خود میزبان الفتح عربستان بودند و موفق شدند با ارائه یک بازی هوشمندانه در ورزشگاه سلطان قابوس اولین پیروزی نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزنند. در هفته دوم شاگردان سیروس پورموسوی مقابل صدرنشین لیگ امارات قرار گرفتند و این تیم را نیز با نتیجه‌ای مشابه دیدار اول از پیش رو برداشتند تا ۶ امتیازی شوند و صدر جدول را به تنهایی در اختیار گیرند. 
 
البته در کنار استقلال خوزستان تیم لخویای قطر نیز نمایش‌های با کیفیتی ارائه داده است و با تکیه بر ستاره‌های خود نظیر یوسف العربی و نام تائه هی از مدعیان جدی رسیدن به دور بعدی مسابقات به شمار می‌رود. آن‌ها در هفته اول موفق شدند با نتیجه سنگین ۳ بر صفر در خانه تیم الجزیره امارات را شکست دهند، ولی در دیدار دوم تیم الفتح عربستان شرایط سختی را برای آن‌ها رقم زد و گل دقیقه ۸۶ نام تائه هی ستاره کره‌ای آن‌ها باعث کسب یک امتیاز حساس از عربستان شد. 

اما استقلالی‌ها که همیشه از گذشته برای فصل آینده خود برنامه ریزی می‌کنند، درصدد هستند تا اکبر پورموسوی را برای فصل بعد حفظ کنند و با جذب بازیکنان جوان و حفظ نفرات اصلی برای قهرمانی در لیگ هفدهم تلاش کنند. 

در همین باره سید اکبر پورموسوی اظهار کرد: امیدوارم برای فصل آینده مسئولان از تیم ما حمایت کنند و بتوانیم نتایج خوبی را مانند لیگ پانزدهم کسب کنیم. در این فصل سختی‌های زیادی دیدیم، اما خوش بین هستم تا مسئولان به ما کمک کنند واگر هئیت مدیره و مدیرعامل از عملکرد من راضی باشند و فصل آینده نیز سرمربی تیم باشم، امیدوارم تا نتایج خوبی کسب و نتایج امسال را جبران کنیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.