سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آمادگی کامل ۱۱۵ در ۷ شهرستان جنوبی

مدیر مرکز حوادث و فوریت ‌های پزشکی جنوب کرمان گفت: 31 اکیپ طی نوروز سال آینده در هفت شهرستان جنوب کرمان به مردم خدمات رسانی می کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ابراهیم محمدی مدیر مرکز حوادث و فوریت ‌های پزشکی جنوب کرمان افزود: اکیپ های امداد رسانی جنوب کرمان در ایام نوروز شامل 62 نفر هستند و در هر روز 2 اکیپ بر فعالیت های این گروه ها نظارت می کند.

وی  خاطر نشان کرد: 6 کمپ نوروزی نیز طی ایام نوروز خدمات سلامت را به میهمانان نوروزی جنوب استان کرمان ارائه می کند.

وی اظهار کرد: تیم های 115 در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز تصادفات بهترین مدیریت در زمان بروز حوادث را انجام دهند.

مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی جنوب کرمان به آمادگی نیروهای این مرکز در چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: پنج نفر نیز در چهارشنبه آخر سال جاری مصدوم و بلافاصله با حضور نیروهای این مرکز مداوا شدند.

وی گفت: با پیگیری های نماینده های مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 10 آمبولانس از ابتدای سال جاری به این ناوگان افزوده و بیش از هفت دستگاه آمبولانس دیگر در آینده نزدیک به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحویل داده خواهد شد.

محمدی افزود: 42 دستگاه آمبولانس هایس، سه دستگاه آمبولانس کمک دار برای ارائه خدمات درمانی در مناطق سخت گذر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی جنوب کرمان وجود دارد. 

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید نیز خدمات و برکات خوبی برای منطقه جنوب کرمان داشته است.

مرکز حوادث و فوریت های پزشکی جنوب کرمان، هفت شهرستان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش قرار دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.