سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیدرضا گلشن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

یاد افشین یداللهی تا ابد زنده خواهد ماند

افشین یداللهی ترانه‌سرایی بود که تحول عظیمی در ترانه‌های عارفانه، عاشقانه و اجتماعی بوجود آورد و از او گفتن خیلی سخت است.

حمیدرضا گلشن خواننده عرصه موسیقی در خصوص احساس خود نسبت به درگذشت افشین یداللهی در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فاجعه بزرگ را به خانواده محترم دکتر افشین یداللهی و مردم مهربان و شاعر دوستم تسلیت عرض می‌کنم.

گلشن تصریح کرد:افشین عزیز ترانه‌سرایی بود که تحول عظیمی در ترانه‌های عارفانه، عاشقانه و اجتماعی بوجود آورد و از او گفتن خیلی سخت است دکتر یداللهی یک انسان چند بعدی بوده به گونه‌ای که در روانپزشکی، ترانه‌سرایی، نوازندگی و خوانندگی پویا بود.
 
گلشن خواننده آهنگ «غزل بارون» با اشاره به خصوصیات اخلاقی و شخصیتی این شاعر اظهار داشت: افشین یداللهی در خانواده‌ای با اصالت زندگی کرد.متاسفانه چند سال قبل مادر او به رحمت خدا رفت و امسال خودش.اما یادش در قلب من و دوستدارانش تا ابد زنده خواهد ماند. 

حمیدرضا گلشن درمورد همکاری خود با دکتر افشین یداللهی اظهار داشت:من افتخار خواندن چند اثر از افشین عزیز را داشتم حتی یک بار از او درخواست کردم آهنگ زمستون (شاعر:سعید دبیری) را با هم همخوانی کنیم و در نهایت هارمونی زیبایی بین صدای من و آقای یداللهی شکل گرفت و پس از اجرای این اثر مردم استقبال خوبی از خودشان نشان دادند.  

گلشن در پایان عنوان کرد: در آخر کلامم دوست دارم دو بیت از ترانه‌ای را که از آثار افشین عزیزم بود را تقدیم مردمم کنم:
 
دارم میرم دلم تنگه پریشونه نمیتونه/ اره طاقت نمیاره دلم پیش تو میمونه /همیشه فرصتم کم بود واسه موندن واسه رفتن/ خداحافظ به تو گفتن چقدر سخته برای من.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.