سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشکارسازی 118 نقطه پرتصادف در محورهای ارتباطی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان کاهش تلفات جاده ای را در اولویت کاری این اداره دانست وبرای کاهش تصادفات ازآشکار سازی 118 نقطه پرتصادف در محورهای ارتباطی استان خبرداد.

   به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه خوشبختانه در پنج سال گذشته لرستان در زمینه کاهش تلفات ناشی از تصادفات در بین استان های زاگرس نشین در رتبه اول قرار داشته است گفت: متاسفانه در 11 ماهه امسال آمار تلفات ناشی از تصادفات درون شهری و روستایی در استان لرستان روند رو به رشدی داشته به طوری که تصادفات درون شهری از 53 نفر در 11 ماهه سال 94 به 71 نفر در مدت مشابه امسال افزایش یافته است.

وی افزود: آمار کشته شدگان تصادفات محورهای روستایی نیز در مدت یادشده از 24 نفر به 40 نفر رسیده اما خوشبختانه در محورهای برون شهری این آمار از 324 نفر در 11 ماهه سال قبل به 320 نفر در مدت مشابه سال جاری کاهش یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: همه تلاش خود را در کنار دیگر دستگاه های خدمت رسان برای کاهش این آمار بکار گیریم.

وی نصب 42 دوربین ثبت تخلفات رانندگی در محورهای ارتباطی استان لرستان را از اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آمار تصادفات عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 31 دوربین فعال و مشغول ثبت سرعت متوسط و لحظه ای وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی لرستان هستند که به صورت آنلاین تخلفات را ثبت و اطلاعات را در اختیار پلیس قرار می دهند.

 زندی فر میزان تردد وسایل نقلیه در هر شبانه روز از محورهای استان لرستان را بین 350 تا 700 هزار تردد برشمرد و گفت: بیشترین تردد مربوط به محور سه راهی چالانچولان - دورود، بروجرد و خرم آباد است که خوشبختانه نشان از وضعیت مطلوب تردد در راه های استان دارد.

وی برقراری کشیک های شبانه روزی راهداری، فعالیت 24 ساعته مراکز معاینه فنی، نظارت بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را از اقدامات ستاد سفرهای نوروزی راهداری و حمل‌و نقل​ جاده ای لرستان عنوان کرد و گفت: در مدت 20 روز فعالیت ستاد خدمات سفرهای نوروزی 118 نقطه و مقطع پرتصادف آشکارسازی و 85 درصد روشنایی محورها به روز شد.

انتهای پیام /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.