سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

دستگیری عاملان کلاهبرداری میلیاردی در گلستان

عاملان کلاهبرداری میلیاردی در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با پایگاه خبری پلیس استان اعلام کرد، با مراجعه مردی مالباخته که مبلغ حدود ۷۰۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده بود به اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی استان رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: عامل کلاهبرداری در تماس تلفنی با این فرد مالباخته خود را مجری یکی از شبکه‌های رادیویی معرفی کرده، و با وعده برنده شدن درمسابقات یکی از اپراتورهای تلفن همراه و کشاندن وی در پای دستگاه عابر بانک، این مبلغ را از وی به سرقت برده بود.

وی ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده، تیمی ویژه از ماموران تحقیقات اولیه برای شناسایی متهم و پیشگیری فرصت ارتکاب به جرایم بیشتر وارد عمل شده و با بررسی شماره حساب‌های مرد مالباخته رد پای سارق را در یکی دیگر از استان‌های کشور شناسایی کردند.

جاویدان اضافه کرد: با توجه به تشابه شیوه این سرقت در استان‌های البرز و تهران، تحقیقات ماموران با هماهنگی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به منظور شناسایی عاملان کلاهبرداری دقیق‌تر ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: سرانجام با تلاش‌های ماموران این مجری تقلبی شبکه رادیویی که از داخل زندان عوامل خود را راهنمایی می‌کرد، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با شناسایی این متهم سابقه دار، دو عامل اصلی کلاهبرداری که بار‌ها با همین روش در شهرهای مختلف اقدام به خالی کردن حساب شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جاویدان بیان داشت: متهمان که تاکنون با وعده برنده شدن در مسابقات یکی از اپراتورهای تلفن همراه حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.





انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.