سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت الله عاملی:

امنيت كشور ناشی از چشمان هميشه بيدار مرزبانی است

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در ديدار چهره به چهره و جلسه بصيرت افزايی کارکنان ستاد مرزبانی گفت: امنيت كشور ناشی از چشمان هميشه بيدار مرزبانی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرا رسيدن سال نو و در راستای ديدار چهره به چهره و بصيرت افزايی کارکنان مرزبانی استان و فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، آيت الله سيد حسن عاملی در جمع کارکنان ستاد مرزبانی استان اردبيل حضور يافت.

بر اساس اين گزارش، در اين جلسه آيت الله سيدحسن عاملی نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه اردبيل با تبريک فرا رسيدن سال نو و قدردانی از تلاش مرزبانان غيور در اقصی نقاط کشور گفت: در سال جديد اميدواريم با خانه تکانی دل‌ها زمينه تقرب الهی را بيش از پيش فراهم و سال پر بار و پر برکتی را پيش رو داشته باشيم.

نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه اردبيل افزود: در اين دوره زمانی و با اين هجمه گسترده عليه انقلاب اسلامي، چشمان هميشه بيدار كاركنان مرزبانی باعث شده که با ياری خدا از امنيتی بی بديل بهره مند باشيم و در همه حال امنيت برای مردم موضوعی حياتی بوده چرا كه رشد و شكوفايی جوامع در بستر امنيت تحقق پيدا می كند.

امام جمعه اردبيل با قدردانی از تلاش مرزبانی در تامين نظم و امنيت ايام تعطيلات نوروزی و ساير مناسبت های سال خاطر نشان ساخت: مرزبانی با اقتدار تمام و عملكرد مثبت خود در حوزه مناطق مرزنشين استان تاکنون توانسته است اقدامات شایسته ای را از خود به نمايش بگذارد.

آيت الله عاملی تصريح کرد : با حضور در يگان‌های مرزی از نزديک تلاش شبانه روزی مرزبانان را ديده ام لذا مرزبانی مسئوليتی است که عزت يک ملت به آن وابسته است و عزت اقتصادی، اخلاقی و امنيتی يک کشور در گرو سعی و تلاش مرزبانان است. مرزهای ايران از جمله مرزهايی است که با توجه به جايگاه بين‌المللی ايران در منطقه بايد توجه ويژه‌ای به آن داشت. من از مرزبانان و فرماند‌هان مرزبانی می‌خواهم که پاسگاه‌ها را به مدرسه اخلاقی تبديل کنند و شايستگي‌های اخلاقي را در اين مجموعه‌ها آموزش دهند. مرزهای اردبيل يکی از امن‌ترين مرزهای کشور است و بنده از همه کسانی که در مرزها خدمت می‌کنند، تقدير و تشکر می‌کنم.

در ابتدای اين ديدار سرهنگ طاهری فرمانده مرزبانی استان اردبيل ضمن ارایه گزارشی جامع از عملكرد، اقدامات و تعاملات، بر منويات مقام معظم رهبری به عنوان ملاک عمل در مرزبانی تاكيد و بيان داشت:‌ در مجموعه مرزبانی توجه به فرمايشات و تاكيدات ايشان در عرصه های مختلف مورد تامل و توجه بوده است و در بعد معنوی و عقيدتی شاهد ارتقا و تعالی رفتار کارکنان هستيم.

در پايان به خانواده های معظم شهدا لوح تقدير و هدايايی اهدا و ترفيع تعدادی از کارکنان مرزبانی نيز اعطا شد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.