سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تکذیب تهمت های نادرست در فضای مجازی به شهرداری قوچان

رییس شورای اسلامی شهرستان قوچان گفت : انتقاد نادرست ، بداخلاقی و تهمت های ناروا به مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر قوچان بدون شک به بدنه شهرستان آسیب وارد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی معتمدی افزود : در ماههای آخر سال 95 و نزدیک شدن به انتخابات عده ای با ارایه اطلاعات نادرست و غیر واقعی ، قصد بدبین کردن همشهریان دارند و فضای نا امنی را در سطح شهر بخصوص در فضای مجازی ایجاد کردند.

معتمدی اظهار کرد : برخی افراد بادیدی مغرضانه اعضای شورای اسلامی شهر قوچان رامورد تهمت قرار دادند و در فضای مجازی نسبت به نشر شبهه و اتهامات اقدام کردند.

رییس شورای اسلامی شهر قوچان تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره تمام تلاش و توان خود را بر تامین رفاه حال و شهروندان کرده اند افزود : اعضا شورای شهر و شهرداری هرگونه  انتقاد منصفانه را می پذیرد و سعی ما بر این است که خادمان خوبی برای این شهرستان باشیم .
او در پایان از تهمت ها و تخریب های اخیر در زمینه مواردی چون بکار گیری نیرو در شورای اسلامی و شهرداری و گرفتن تخفیف از شهرداری اشاره نمود و تصریح کرد : کسانی که اعضای شورا را به ناحق  محکوم می کنند کمی انصاف داشته باشند و تمام این شایعه ها از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قوچان تکذیب می شود و تمام مدارکی که در فضای مجازی پخش می شود اصالت ندارد افراد بکار گرفته شده توسط پیمانکاران بخش خصوصی بوده و هیچکس با شهرداری قرارداد نداردب ه عنوان مثال فضای سبز ،تنظیف، خدمات شهر نیاز به کارگر دارند که توسط خود پیمانکارگرفته میشوند و این افراد فصلی کار میکنند.
انتهای پیام// ح خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.