سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگاه قضايی پشتیبان نیروی انتظامی درمأموريت ها

دستگاه قضايی با تمام توان قانونی از ماموريت های نیروی انتظامی در تامين نظم و امنيت پشتيبانی می كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام ملا کریمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا با بيان اينكه نیروی انتظامی علی رغم تنوع و گستردگی ماموريت ها توانسته با تكيه بر توانمندی، پشتكار، احساس مسئوليت و تلاش های شبانه روزی كاركنان خود ،كارنامه درخشانی در برقراری امنيت پايدار در این شهرستان به دست آورد، گفت: اقشار مختلف مردم و مسئولان بايد پليس را در تأمين و حفظ امنيت ياری و پشتيبانی كنند.

وی مبارزه و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دستگيری افراد شرور و متنازع كه با فعاليت مجرمانه خود آرامش مردم را برهم می زنند را اولويت مهم ماموريتی دستگاه قضايی و انتظامی عنوان كرد و افزود: حاكميت امنيت پايدار در جامعه، جلب رضايت مردم، گسترش عدالت اجتماعی و ناامنی مجرمان آرمان مشترك دستگاه قضايی و انتظامی است.

حجت الاسلام ملاکریمی با قدرداني از تلاش های پليس، از ناجا به عنوان یکی از كارآمدترين نهاد در تأمين امنيت ياد كرد و گفت: دستگاه قضايی با حداكثر توان قانونی از ماموريت های ناجا در تامين نظم و امنيت حمايت و پشتيبانی می كند.

سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی نکا نیز گفت: با تعامل مطلوب و مثبت دو سازمان می توان گام های مستحكمی در پيشگيری و كنترل جرايم و آسيب های اجتماعی برداشت.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.