سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجرای پای درس ماه در شهرستان قوچان

مدیران و مربیان کانون غنچه های هلال و دانش آموزی شهرستان قوچان پای درس ماه نشستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان با بیان این خبر گفت: هدف از برگزاری کارگاه توانمند سازی مدیران و مربیان کانون های دانش آموزی و غنچه های هلال در جلسه طرح پای درس ماه آشنایی با تاریخچه، اصول و اهداف هلال احمر و آموزش و بکارگیری صحیح مهارت های امدادی و انتقال این اطلاعات به اعضا در سطح مهد ها و مدارس بوده است.

سعید فکوری افزود: در این دوره آموزشی یک روزه که با حضور 50نفر از مدیران، مربیان مدارس در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر و با حضور معاونت محترم آموزش وپرورش شهرستان قوچان برگزار شد .

فکوری در حاشیه این جلسه مدیران و مربیان کانون های دانش آموزی و غنچه ها انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه بهبود شرایط آموزشی درکانون ها خود در حضور ریاست جمعیت هلال احمر و معاون آموزش وپرورش عنوان کردند.

فکوری از معاونت آموزش وپرورش شهرستان قوچان که تعامل و همکاری خوبی با جمعیت شهرستان داشته اند و همچنین از مدیران و مربیان کانون های دانش آموزی و همچنین مدیران ومربیان کانون های غنچه ها که امر مهم آموزش اعضا را بر عهده دارند تقدیر و تشکر و ابراز امیداوری کرد که در ادامه مسیر سطح آموزش ها و همچنین همکاری مدارس و مهد های کودک شهرستان با جمعیت هلال احمر بیشتر شود.
انتهای پیام// ح خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.