سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ظرفیت اعتکاف اساتید دانشگاه‌های تهران/ اساتید هیات علمی در الویت قرار دارند

مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس از اعلام ظرفیت اعتکاف اساتید دانشگاه‌های سطح شهر تهران خبر داد.

حجت الاسلام فلاح رفیع مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اعتکاف اساتید دانشگاه‌های تهران در دانشگاه تربیت مدرس با شرکت ۴۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان تهران و دانشجویان و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود که ثبت نام از ابتدای اسفند ماه بوده است.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های سال ۹۶ بسیار متنوع، پربار و معنوی است به همین منظور از حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام پناهیان برای حضور در جمع معتکفین دانشگاه تربیت مدرس دعوت کردیم که به سخنرانی و بیان نکات معنوی اخلاقی بپردازند.
 
مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس افزود: دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها را نمی‌توانیم برای پذیرش در دانشگاه تربیت مدرس ثبت نام کنیم چرا که دانشگاهیان و کارمندان خود دانشگاه نیز با اساتید حاضر در مراسم حضور پیدا خواهند کرد و ظرفیت مسجد دانشگاه بسیار محدود است و گنجایش پذیرش بیش از ۴۰۰ نفر را نخواهیم داشت.
 
حجت الاسلام فلاح رفیع یادآور شد: فقط اساتید هیات علمی ابتدا در الویت ما قرار دارند و اگر ظرفیت پر نشده باشد محدودیتی برای دیگران نخواهیم داشت و حق التدریس و دیگر اساتید دانشگاه‌های تهران نیز می‌توانند در بین معتکفین دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.