سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام اطمینان بخش مالک ایرانی باشگاه اورتون به هواداران این تیم

فرهاد مشیری مالک ایرانی تیم فوتبال اورتون به هواداران این تیم اطمینان داد، قرارداد لوکاکو ستاره گلزن این باشگاه را تمدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون به هواداران این تیم گفت،نگران رفتن روملو لوکاکو ستاره گلزن تیمشان نباشند، قرارداد او قطعا تمدید خواهد شد.

پس از این که لوکاکو به مسئولان اورتون گفت که نمی‌خواهد قرارداد جدیدی با این تیم امضا کند، گمانه زنی‌ها درباره جدایی این مهاجم از گودیسون پارک به سطح جدیدی رسیده است.

اما تافی‌ها مصمم هستند قرارداد ستاره خود را تمدید کنند و او را به اولین بازیکن این باشگاه تبدیل کنند که ۱۰۰ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد.

مشیری به talkSPORT گفت: "این موضوع مسئله مهمی نیست. باشگاه با ارتباط قوی که با بازیکن و مدیر برنامه‌های او دارد، از تمدید قرارداد لوکاکو مطمئن است.

" بیش از دو سال از قرارداد او باقی مانده و قرارداد جدید وبهتر قدردانی از کارهایی است که او برای این باشگاه انجام داده است. هیچ کس نباید نگران باشد، او بازیکن ما است. "

هفته گذشته، مینو رایولا مدیربرنامه‌های لوکاکو ادعا کرد ۹۹.۹۹۹۹۹ درصد قرارداد منعقد شده است، اما به نظر می‌رسد این بازیکن ۲۳ ساله تغییر موضع داده است.

لوکاکو که با ۱۹ گل زده به طور مشترک با هری کین در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد بار‌ها از تمایل خود برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.