سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام تیم برتر اخلاق شد

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام گفت: تیم ایلام در مسابقات فوتبال لیگ برتر 95 به انتخاب سازمان لیگ، تیم برتر اخلاق فوتبال زنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،الهه اکبر زاده بیان کرد: تیم پالایش گاز بانوان ایلام امسال با تلاش کادر فنی و بازیکنان همچنین حمایت شرکت پالایش گاز، نتایج قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر کسب کرد و با پایان مسابقات عنوان چهارمی خود را در جدول رده بندی حفظ کرد.
 
اکبرزاده عنوان کرد: از بازیکنان مطرح این تیم زهرا حاتم نژاد خانم گل لیگ برتر بانوان و عضو تیم ملی بانوان کشور با 28 گل زده خانم گل مسابقات و کاندیدای بی رقیب کفش طلای لیگ برتر 95 بانوان شد.
 
سرپرست تیم پالایش گاز ایلام اظهارکرد: این بازیکن تنها سال 92 بمدت یکسال عضو تیم شهرداری بم کرمان که از تیم های مطرح کشور است بوده اما بطور مستمر در تیم پالایش گاز حضور دارد.
 
وی با اشاره به حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی افزود: این بازیکن مطرح اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و در مسابقات جام ملت های آسیا که در ویتنام برگزار می شود تیم ملی را همراهی می کند.
 
اکبرزاده همچنین به دروازه بان ایلامی تیم ملی فوتبال بانوان اشاره کرد و افزود: زمرد سلیمانی که دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ایران است دارای رکوردهای باورنکردنی در گل نخوردن و اولین بانوی لژیونر ایران و هشت سال سابقه حضور در لیگ برتر در تیم های مختلف را دارد.
 
تیم پالایش گاز بانوان ایلام با 18 بازی 11 برد، 2 تساوی، پنج باخت، 42 گل زده و 24 گل خورده با 35 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.