سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

رای های بازدارنده جدید برای بازنده دربی

رای های جدید کمیته انضباطی علیه تیم نساجی در دیدار با ملوان بندر انزلی صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یک روز پس اعلام رای کمیته انظباطی در خصوص دیدار دربی مازندران و محکوم کردن یک طرفه تیم پر هوادار نساجی، رای های بازدارنده کمیته انضباطی برای دیدار دو تیم نساجی و ملوان هم صادر شد.

مسابقه پر حاشیه تیم های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که هفته قبل در قائمشهر برگزار شد و با بیهوش شدن محمد مایلی کهن سرمربی انزلی چیها به پایان رسیده بود تخلفاتی را از سوی هواداران نساجی در پی داشت مانند فحاشی به داور و بازیکن حریف، پرتاب بطری آب به داخل زمین که کمیته انضباطی ضمن اجرای یک جلسه محرومیت معلق تیم نساجی مازندران، این تیم را به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

عبدالحمید رمضانی، مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران نیز پس از اتمام مسابقه به داور بازی اهانت کرد که وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

با توجه به رای های صادره تیم نساجی 4 جلسه محروم از پرونده دیدار با خونه به خونه و یک جلسه هم محروم از این پرونده است و با توجه به تنها 7 هفته مانده به پایان فصل،هواداران این تیم دیگر سکوهای ورزشگاه شهید وطنی را نخواهند دید و شاید هم این محرومیت به دیدارهای اولیه این تیم در فصل بعد هم کشیده شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.