سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت معاون هنری و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به مناسبت درگذشت افشین یداللهی

بهرام جمالی و علی مرادخانی در پیامی درگذشت افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای سرشناس کشور، را به جامعه ادبی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام جمالی، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و علی مرادخانی معاون هنری در پیامی درگذشت افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای سرشناس کشور، را به جامعه ادبی و خانواده  محترم ایشان تسلیت گفتند.
 
متن پیام تسلیت وی به شرح زیر است:  
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
رحلت دوست مهربان، شاعر و ترانه سرای سرشناس کشورمان مرحوم افشین یداللهی موجبات حزن و اندوه جامعه ادبی بویژه دوستداران وی را فراهم آورد.
 
این ضایعه را به عموم هموطنان عزیز بویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات، آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
 
 
پیام تسلیت معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت افشین یداللهی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
با كمال تاثر وتاسف خبر در گذشت هنرمند ارجمند و ترانه سرای پر آوازه همروزگار دكتر  افشین ید اللهی واصل گردید.

این حادثه دلخراش در پی چند اتفاق ناگوار دیگر جامعه  فرهنگی و هنری كشور را به سوگ نشاند.

ساخت زیبای جملات و طنین دلنشین ترانه های او بویژه در تلفیق با موسیقی آثاری را آفریده است كه در تاریخ شعر و موسیقی معاصر ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه در گذشت این شاعر و ترانه سرای توانا ، به جامعه فرهنگی و هنری كشور بویژه خانواده  معظم و داغدیده، برای وی آمرزش و آرامش و برای بازماندگان محترم آرامش و صبر و شكیبایی مسئلت دارم.

علی مرادخانی
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 

پیام تسلیت سید عباس صالحی به مناسبت درگذشت افشین یداللهی
 
دکتر سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با انتشار پیامی درگذشت افشین یداللهی؛ شاعر و ترانه سرا را تسلیت گفت.

متن پیام معاون فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به این شرح است:
 
درگذشت ناگهانی دکتر افشین یداللهی؛ شاعر و ترانه سرای شناخته شده‌ی کشورمان در روزهای پایانی سال موجب تاثر گردید. ترانه‌های ایشان که همواره ماندگار و خاطره انگیز است هرگز فراموش نخواهد شد و یادشان در سروده‌های‌شان جاری خواهد ماند.

این ضایعه را به جامعه ادبی وهنری کشور و نیز به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت می‌کنم.



انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.