سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری آئین بهره برداری از 5 پروژه شهری

امروز از 3 فروشگاه شهرما بهره برداری و 2 پل عابر پیاده احداث و مکانیزاسیون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این مراسم شهردار مشهد گفت: شهرداری مکمل بازار است نه رقیب آن. لذا بستر را برای عرضه بدون واسطه کالا فراهم می کند.

سید صولت مرتضوی از فعالیت 32 فروشگاه ارزاق عمومی و 17 بازار میوه و تره بار توسط شهرداری خبر داد و گفت: این مراکز در سطح مشهد در راستای عرضه مستقیم کالا است.
 
وی افزود: اجرای 90 هزار میلیارد ریال پروژه شهری در مشهد باعث شده پروژه ها با توجه به رکود موجود در کشور، در این شهر اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره بار و ساماندهی مشاغل مزاحم شهرداری مشهد نیز در ادامه مراسم به راه اندازی بازار ارزاق عمومی هفت تیر در زمینی به مساحت 600 مترمربع و 30 میلیارد ریال اعتبار بدون احتساب هزینه زمین راه اشاره کرد.

احمد محبی با بیان اینکه بازار ارزاق عمومی اندیشه نیز در زمینی به مساحت 600 مترمربع و 30 میلیارد ریال اعتبار بدون احتساب هزینه زمین، راه اندازی شده، ادامه داد: بازار پایانه ابریشم در زمینی به مساحت هزار و 350 مترمربع با 20 میلیارد ریال اعتبار بدون احتساب هزینه زمین امروز وارد مدار بهره برداری شدند.

وی با اشاره به افتتاح تعداد 2 پل مکانیزه عابر پیاده در ابتدای هاشمیه و میدان عدل خمینی با هزینه شش میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: 29 فروشگاه ارزاق عمومی و میوه تره بار در سطح شهر فعالیت می کند که با شروع به کار پروژه های امروز این تعداد به 32 فروشگاه افزایش یافت.

محبی افزود: همچنین 33 پل عابر پیاده مکانیزه نیز در سطح شهر فعال است.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.