سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری آخرین جلسه شورای اداری قوچان در سال 95

فرماندار شهرستان قوچان گفت: همه امکانات دولتی باید در خدمت انتخابات قرار گیرد چرا که انتخابات یک امر عام می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا قامتی وجه تمایز ایران از سایر کشور ها را در دقت نظر مسئولین دانست و یادآور شد: مسئولین در نشست های مختلفی به توضیح عملکرد و فعالیت‌های خود در حوزه اقتصاد مقاومتی می پردازند.

او به ارزیابی عملکرد شهرستان در سال 95 اشاره و خاطر نشان کرد: ما در سال 95 در هفته دولت و دهه مبارک فجر 79 پروژه را بالغ بر 60 میلیارد تومان، افتتاح کردیم که این بخشی از فعالیت های ما در حوزه عمرانی شهرستان بود.

قامتی از عملکرد موفق مسئولین در حوزه روستایی ابراز خشنودی کرد و افزود: با توافقات انجام شده 96 درصد روستاهای قوچان گاز رسانی خواهند شد.

او ادامه داد:  دو مجموعه کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی قوچان به2000نفر در موضوع اشتغال ،بالغ بر 20 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

قامتی با اشاره به کاهش3 درصدی طلاق در قوچان عنوان کرد: جلسات پیش از ازدواج و مشاوره های قبل از ازدواج عامل این موفقیت بوده است.

او همچنین در رابطه با اشاره به کاهش تخلفات گفت:  آمار زندانیان در قوچان تقریبا 50 درصد، قتل 75درصد و تصادفات 10درصد کاهش یافته است.

فرماندار قوچان در پایان آخرین جلسه شورای اداری امسال در خصوص مشارکت های مردمی، خاطر نشان کرد: ما در سطح استان جایگاه خوبی را در بحث مشارکت های مردمی کسب کرده ایم و میانگین مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قوچان 4 درصد بیشتر از میانگین کل استان می باشد.
انتهای پیام// ح خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.