سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برگزاری طرح آرامش بهاری در استان

ویژه برنامه طرح آرامش بهاری در ۹۰ بقعه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ویژه برنامه طرح آرامش بهاری برای هفتمین سال متوالی است از ۲۵ اسفند در ۹۰ بقعه و امامزاده استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ادامه دارد گفت: ۶۴ بقعه و امامزاده در شهرستان قزوین، ۱۲ بقعه و امامزاده در شهرستان تاکستان، ۱۱ بقعه و امامزاده در شهرستان بویین زهرا و ۳ بقعه و امامزاده در شهرستان البرز میزبان این طرح هستند.

حجت الاسلام غلامرضا عادل افزود: برای این طرح ۸۱ مُبلغ در نظر گرفته شده است که ۲۰ طلبه حوزه علمیه، ۴۴ طلبه بومی استان و ۱۷ مبلغ اعزامی در بقاع متبرکه استان هستند.

وی با بیان اینکه در ۷۷ بقعه استان، امکان اسکان موقت فراهم شده است، اضافه کرد: در ۲۳ بقعه ایستگاه صلواتی و در ۲۸ بقعه خیمه‌های معرفت غرفه‌های کودک، دفتر مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، همه واقف باشیم و نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

بگفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ۴۶ نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، ۲۸ نمایشگاه طرح آرامش بهاری، ۲۳ غرفه عفاف و حجاب دایرو همچنین در ۱۴ امامزاده استان مسابقات روزانه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادل، همچنین به تهیه ۲۰ هزار نقشه اماکن دیدنی و مذهبی و برشور عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: یک هزار جلد قرآن و ادعیه و چادر نو در امامزاده‌های استان، فراهم شده است.

پارسال بالغ بر یک میلیون زائر در طرح آرامش بهاری شرکت کردند که بیشترین زائر از امامزاده حسین (ع) بازدید کردند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.