سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

حادثه انفجار اردبیل دومین ضایعه بزرگ انسانی در کشور بود

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: متاسفانه انفجار محله اروج‌آباد اردبیل دومین ضایعه بزرگ انسانی در کشور بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید داود موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل افزود: حادثه انفجار محله اروج‌آباد اردبیل که در آن هفت نفر کشته و چهار نفر زحمی شدند دومین ضایعه بزرگ انسانی در سال جاری در کشور بود.

وی گفت: بی‌احتیاطی عده‌ای از مردم متاسفانه عامل صدمات جبران‌ناپذیری در روزهای پایانی سال در شهر اردبیل شده است و اقدامات نسنجیده بعد از آن نیز در حادثه انفجار خیابان جام جم و شهرک کارشناسان در روزهای بعد ادامه داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل عنوان کرد: پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت تمام نقاط شهر را تامین کند و حل این مسئله نیاز به همکاری مردم و مسؤولان نهادهای مختلف دارد و ما انتظار همکاری بیشتر در حوزه امنیت عمومی را از مردم داریم.

موسوی بیان کرد: در حوزه سرقت‌های مختلف آمار چند ماهه گذشته سال نشان دهنده کاهش وقوع جرم در شهر اردبیل است که کاهش 5 درصد سرقت منزل و کاهش 40 درصدی سرقت ماشین موید این امر مهم است.

وی افزود: تمامی نیروهای انتظامی پلیس در شب چهارشنبه آخر سال در حال آماده‌باش هستند و ما از نهادهای دولتی خواهشمندیم تا با رعایت موارد ایمنی مانند قرار ندادن خودروهای سازمانی در ملا عام و همکاری با نیروهای پلیس پایان سال خوبی را برای مردم شهر اردبیل رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: مردم و به خصوص خانواده‌ها باید در این شب حرکت جهادی داشته باشند تا با حفظ امنیت شهر و خانواده خود از هرگونه اتفاق ناگواری در روزهای نزدیک عید جلوگیری کنند.

موسوی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروز نیز پلیس نیروی انتظامی ایستگاه‌هایی در محل‌های مختلف شهرستان اردبیل از جمله سرعین، سردابه و شورابیل تعبیه کرده است که در این مکان‌ها خدمات لازم به مسافران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.