سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مذاکره برای اکران «زیرسقف دودی» در تعطیلات عید فطر

پوران درخشنده درباره زمان اکران آخرین فیلمش و برخی مسائل سینما صحبت کرد.

پوران درخشنده تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «زیر سقف دودی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در صف دریافت پروانه نمایش قرار دارد و مذاکراتی جهت اکران عید فطر انجام دادیم که نتیجه قطعی آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.
 
این کارگردان درباره تولید فیلم های کمدی که نسبت به سال گذشته بیشتر  شده و ادامه این روند در سال 96، عنوان کرد: این اتفاق خوبی است؛ اما به شرطی که تولید در ژانرها هم در دستور کار قرار بگیرد، نمی‌توان فقط کمدی تولید کرد و از ساخت دیگر آثار غافل شد، چون نیاز مخاطب دیدن فیلم هایی با ژانرهای مختلف است. 
 
درخشنده در پاسخ به این سوال که چرا بجز تعدادی محدود، در کل شاهد کم رنگ شدن حضور پیشکسوتان در سینما هستیم، عنوان کرد: اول باید پرسید چرا این اتفاق افتاده است؟! شاید انگیزه ها از دست رفته و یا یکسری شرایط فراهم نیست که فکر می کنم بیشتر بحث از دست رفتن انگیزه دلیل این اتفاق است. امیدوارم فیلمسازان ما در سال جدید در شرایطی خوب و مناسب فعالیت کنند تا آثاری در جهت خواسته های مردم تولید شود.
 
کارگردان «هیس ...» خواسته‌اش را از حیدریان اینگونه بیان کرد: به دنبال یک تغییر و تحول اساسی هستیم که در آن شاهد حضور پررنگ همه سینماگران و نزدیک تر شدن مردم به وادی سینما باشیم.
 
 
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.