سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

افزایش 14 درصدی پرونده های تشکیل شده

تشکیل پرونده ها در مازندران تا پایان بهمن امسال ۱۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: تا پایان بهمن امسال 5 هزار و 888 پرونده اجرایی در 24 دایره اجرای اسناد رسمی در استان تشکیل شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 14 درصد افزایش یافت.

وی افزود: از این تعداد پرونده916 مورد مربوط به چک های بدون محل و 185 پرونده مربوط به مهریه و اسناد تعهدی و 4 هزار و 119 پرونده نیز مربوط به اسناد رهنی و شرطی و قراردادهای داخلی بانکها و 668 مورد باقی مانده مربوط به اسناد شارژ آپارتمان ، تخلیه و آب بها و بهای برق بوده و همگی به صورت مکانیزه تشکیل گردیده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گفت: در حال حاضر بیش از 350 هزار پرونده در بایگانی های اجرائی استان وجود دارد که قریب 76 درصد آن جاری و مابقی راکد و ئشهرستانهای تنکابن ، ساری ، آمل به ترتیب رقم پرونده اجرائی را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران افزود: در این مدت 2 هزار و 757 پرونده مختومه که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، 10درصد افزایش داشت٬ استان مازندران از نظر مختومه کردن پرونده های اجرائی رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.

بهادر گفت: بعداز استانهای تهران ، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و فارس بیشترین پرونده های تشکیلی اجرائی متعلق به مازندران بوده و 696 نفر از بدهکاران که بیشتر آنها مرتبط با بدهکاران بانکی بوده اند ممنوع الخروج شده اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان افزود: امسال نیز مانند سالهای گذشته بیش از 226 میلیارد مطالبات بانکی را با رشد 37 درصدی وصول کرده که 106 میلیارد آن مربوط به بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی است و استان از نظر وصول مطالبات بانکی پس از استان تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است .

وی گفت: 24 میلیارد و 332 میلیون تومان حق مزایده و نیم عشر امسال به خزانه واریز شده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.