سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اسکان اضطراری به 43 مسافر در همدان

سرپرست امداد و نجات هلال احمر استان گفت: 43 مسافر شامگاه دوشنبه به علت ریزش برف و سرما در حسینیه ابتدای شهرک فرهنگیان همدان اسکان اضطراری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدعرفی یگانه اظهار داشت: با توجه به بروز تصادف زنجیره ای در نزدیکی پلیس راه همدان - ساوه و مسدود شدن راه به مدت پنج ساعت شماری از مسافران گرفتار در سرما اسکان اضطراری شدند.

وی بیان کرد: بروز سانحه زنجیره ای در ساعت 23 و 25 دقیقه از طریق تلفن گویای 112 هلال احمر اطلاع رسانی شد و تیم های امدادی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در صحنه حضور یافتند.

وی اظهار داشت: تیم های هلال احمر شامگاه دوشنبه به بیش از 270 حادثه دیده و 33 مصدوم امداد رسانی کرده و 10 نفر از مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

سرپرست امداد و نجات هلال احمر استان همدان اضافه کرد: 12 نفر از مصدومان سانحه زنجیره ای شب گذشته به صورت سرپایی مداوا شده و چهار تن دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: 2 نفر از مسافران در جریان برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون جان باختند و عملیات رها سازی یک مسافر گرفتار در داخل خودرو موفقیت آمیز بود.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.