سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دست های بارانی

خیرین مهابادی در یک اقدام خداپسندانه بیش از 80 میلیون ریال به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی اهداء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حسن صالحیه به نمایندگی از اصناف طلافروشان و صرافان شهرستان بیش از 80میلیون رسال به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد اهدا کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: یک دستگاه مانیتورینگ قلبی سازگان برای بیماران بخش اورژانس به ارزش 73 میلیون ریال و یک ست لارنگوسکوپ به ارزش 8 میلیون و 150 هزار ریال جهت لوله گذاری داخل تراشه در بیماران نیازمند بیهوشی و یا ناتوان تنفسی توسط خیرین برای بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد خریداری و اهدا شده است.

وی افزود: خيرين سلامت بازوان توانمندی برای مديران بخش سلامت شهرستان می باشند که با گشاده دستی و خیر خواهی در امور خیریه و خدمت به همشهریان و همنوعان گام برمی دارند و این اقدامات مسبب ارتقای خدمات با توجه به امکانات به روز تر در تشخیص و درمان بیماری ها می شود.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این اقدام خداپسندانه خیرین که با گشاده دستی و خیرخواهی در راستای خدمت به همنوعان و همشهریان قدم بر می دارند کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام و برای خیرین آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت می نماید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.