سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آماده باش ۱۷ اکیپ آتش نشانی در شهرکرد

همزمان با شب چهارشنبه سوری، ۱۷ اکیپ آتش نشانی به صورت آماده باش در شهرکرد مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجید علیپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با شب چهارشنبه سوری، ۶۰ نیروی آتش نشان در قالب ۱۷ اکیپ سیار به صورت آماده باش از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ در این شهر مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به مصدومیت سطحی ۳ نفر در شب چهارشنبه سوری سال گذشته در چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرهنگ سازی‌های انجام شده امسال تلفات جانی و مالی گزارش نشود.

علیپور افزود: اجرای طرح‌های آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز عمومی، توزیع ۴ هزار بروشور آموزش نکات ایمنی درخصوص پیشگیری از حوادث آتش سوزی، نصب بنر و تشکیل کمپین‌های حمایت از چهارشنبه سوری بدون ترقه از اقدامات این سازمان در زمینه پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار می‌باشد.

وی از مردم خواست: با استفاده نکردن از مواد محترقه و رعایت نکات ایمنی از وقوع هر گونه حادثه و صدمات مالی و جانی جلوگیری کنند.

چهارشنبه سوری به آخرین شب چهارشنبه سال (از غروب سه شنبه) گفته می‌شود که روشن کردن آتش به منظور گرفتن غم، ناراحتی و بیماری، از باورهای مردم در این شب است.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.