سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغان;

مدارس دامغان میزبان مسافران نوروزی

40آموزشگاه با ۳۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان دامغان میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان با بیان اینکه تعداد کلاس های درس از لحاظ کمی برای اسکان مسافران نسبت به نوروز گذشته افزایش یافته است گفت : برای نخستین سال ستاد اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی دامغان دارای دو ستاد ساماندهی شامل پایانه مسافربری در ابتدای ورودی دامغان از غرب استان و آموزشگاه غیر دولتی ابوذر در ابتدای ورودی دامغان از شرق استان سمنان خواهد بود.

وی افزود: در کنار اختصاص آموزشگاه و کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی، تعداد دیگری از مدارس به عنوان جانشین در زمان کمبود فضا و موارد اضطراری پیش بینی شده است.

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی دامغان با بیان اینکه در نوروز گذشته و در کنار آموزشگاه ها و کلاس های درس، ۱۵ باب نمازخانه نیز برای اسکان مسافران پیش بینی شده بود، ابراز داشت: این میزان در سال جاری به ۳۰باب افزایش یافته است.

کاتبی همچنین از اختصاص ۱۲ سوئیت در اردوگاه شهید صدوقی چشمه علی، دو مرکز رفاهی فرهنگیان در شهر دامغان و دیباج و تعدادی سالن ورزشی موجود و در اختیار آموزش و پرورش خبر داد و بیان داشت: در نوروز گذشته ۵۶ هزار نفر مسافر از سوی ستاد اسکان آموزش و پرورش دامغان پذیرش و اسکان داده شدند که امسال برای پذیرش ۶۰هزار مسافر، ۶۰ نیرو به عنوان عامل پذیرش و ۴۰ نفر نیروی ستادی به کارگیری خواهند شد.

وی افزود: با هماهنگی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرستان دامغان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بنرهای تبلیغاتی با عنوان خیرمقدم به مسافران و معرفی مکان های ستاد اسکان تهیه و در دو منطقه ورودی به شهرستان از غرب، شرق، جنوب و شمال به زودی نصب تا در معرض دید مسافران قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش دامغان از اقامه نمازجماعت در تمامی آموزشگاه های این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ۷۲ روحانی کار اقامه نماز جماعت را در سطح مدارس بر عهده دارند همچنین در سطح شهرستان ۱۰۰ نمازخانه وجود دارد که از لحاظ برپایی و اقامه نماز جماعت هیچگونه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

وی اجرای طرح کلید رضوان و طرح امین با هدف نظارت بر اقامه نماز و ارزیابی نماز جماعت در سطح مدارس از دیگر فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش دامغان بیان کرد.
انتهای پیام / ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.