سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم مشکلات اولیه بیمه هنرمندان در سال آینده برطرف شود

متاسفانه 3 سال است که در نوبت بیمه هستم امیدوارم در سال آینده مشکلات اولیه بیمه هنرمندان برطرف شود.

احمد دولت آبادی، نویسنده و مدیرمسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص مهمترین اتفاق سال 95 گفت: یکی از خبرهایی که نزدیک عید شنیدم این بود که کتابم با عنوان «بنی آدم» منتشر می‌شود. 

وی افزود: متاسفانه خبر بن‌های نور‌وزی خرید کتاب چند روز پیش منتشر شد. در شهرستان‌ها برخی کتابفروشی‌ها نمایندگی‌اش را می‌گیرند. متاسفانه این همکاری وجود ندارد باید حداقل 30 تا 40 هزار تومان کتاب بخرید تا بن عیدی دریافت کنید. در این طرح یک سری کتاب‌ها انتخاب شده ‌است و یک سری ناشران کتاب‌هایی را در این طرح اعلام می کنند و در معرض فروش می‌گذارند.

دولت‌آبادی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه 3 سال است که در نوبت بیمه هستم امیدوارم در سال آینده مشکلات اولیه بیمه هنرمندان برطرف شود. در این باره بارها با وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه‌نگاری کردم. متاسفانه در این زمینه دچار کمبود بودجه هستند.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در خصوص اصغر مویدزاده بیان کرد: انتشارات نگار تابان برای سال 96 کار زیبایی کرد. قرار است این انتشاراتی آثاری از اصغر موید‌زاده را منتشر کند.اصغر موید زاده پیرمرد 86 ساله‌ای است که قادر به نوشتن نیست شعرهای مجموعه شعر خود را 20 تا 25 سال پیش سرود انتشارات نگارتابان اولین و آخرین مجموعه شعرش را با عنوان همای درخشان منتشر می‌کند. وی در اصفهان زندگی می‌کند در این مجموعه شعر، غزل‌های زیبایی از وی دیده می شود. مثنوی‌های زیبایی نیز سروده است امیدوارم کسی پا به پای من بایستد و یک اسپانسر فرهنگی برای این شخص شود. 

دولت آبادی ادامه داد: دوست دارم در سال 96 برای کتابخوانی در مدارس فرهنگسازی شود متاسفانه ساعت کتاب خواندن در مدارس نیست. یکی از آرزوهایم این است که زنگ مطالعه در آموزش و پرورش شکل بگیرد و به عنوان خود‌آگاهی باشد. هفته‌ای یکبار در مدارس زنگ کتابخوانی داشته باشیم.  


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.