سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کنترل ترافیک شهری در نوروز با 54 دستگاه دوربین

ترافیک نوروزی در شهرهای مازندران با 54 دستگاه دوربین کنترل می شود.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در حال حاضر 54 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در شهرهای مازندران فعال است، گفت: 167 دستگاه دوربین دیگر در شهرهای مازندران در حال نصب است.

وی افزود: نصب 85 درصد نصب دوربین ها انجام شد و به ‌زودی راه‌اندازی می‌ شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از کاهش 16 درصدی حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: از 25 اسفندماه رزمایش بزرگ نوروزی توسط پلیس و دستگاه ‌های خدمات ‌رسان در مازندران برگزار می‌شود تا امنیت کامل برای مسافران نوروزی و همشهریان فراهم شود.

سرهنگ باقری با بیان اینکه همیار پلیس در کشور سابقه 15 ساله دارد، افزود: 400 هزار دانش‌آموز مازندرانی نوروز در قالب همیار پلیس با نیروی انتظامی همکاری می ‌کنند.

وی گفت: همه دانش‌آموزان که در قالب همیار پلیس با نیروی انتظامی همکاری می ‌کنند، در بخش راهنمایی و رانندگی در شهرک ترافیک آموزش لازم را دیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: از ابتدای شروع سال تحصیلی دانش‌آموز در کنار پلیس مستقر می‌شود و این فرایند نیز برای پلیس ارمغان خوبی است تا انضباط اجتماعی از طریق مردم به جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.