سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامرضا فرجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اکران 2فیلم جدید/ ارائه طرح شناورشدن بلیت سینما

فیلم سینمایی «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی و به سرگروهی استقلال و فیلم سینمایی «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی به سرگروهی سینما آفریقا از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند اکران می‌شوند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره مصوبات جلسه روز ۲۳ اسفند این شورا گفت: در جلسه امروز شورا قرار شد فیلم سینمایی «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی و به سرگروهی استقلال و فیلم سینمایی «آباجان» ساخته هاتف علیمردانی به سرگروهی سینما آفریقا از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند اکران شوند.

وی افزود: با پیوستن این ۲ فیلم به «یک روز بخصوص» ساخته  همایون اسعدیان و «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان، ترکیب فیلم‌های اکران نوروزی کامل شد. 

فرجی همچنین اظهار داشت: در جلسه امروز شورا پیشنهادی مبنی بر شناور شدن قیمت بلیت‌های سینما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد و شورا منتظر پاسخ این پیشنهاد و تصمیم‌گیری وزارت ارشاد در این‌باره هستیم.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین درباره تغییرات اعضای شورای صنفی نمایش عنوان کرد: اعضای شورا به صورت یک‌ساله در این نهاد فعالیت دارند و در سال ۹۶ درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و یادآوری می‌شود اصناف باید نمایندگان خود را در آن زمان معرفی کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.