سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برنامه‌ریزی مناسب برای مخاطرات چهارشنبه سوری

یک روانشناس از خانواده‌ها خواست با برنامه‌ریزی مناسب، فرزندانشان را از مخاطرات احتمالی شب چهارشنبه سوری دور نگه دارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سعید عسگری بیان کرد: با توجه به مخاطراتی که بیرون از منزل بودن در شب چهار شنبه سوری می‌تواند برای افراد به ویژه نوجوانان و جوانان در پی داشته باشد، خانواده‌ها باید چاره اندیشی کرده و در این شب فرزندانشان را در خانه نگه دارند.

عسگری با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان نوجوانان و جوانان را شب چهار شنبه سوری از گروه همسالان دور کرده و در خانه نگهداشت، افزود: به زور نگه داشتن نوجوانان و جوانان در منزل راهکار مناسبی برای مقابله با خطرات احتمالی این شب نیست.
 
وی در نظر گرفتن تفریحات سالم، سرگرم‌کننده و شاد، مهمانی گرفتن، جشن گرفتن و تدارک شادی و نشاط و انجام بازی‌های دسته‌جمعی را برای نگه داشتن نوجوانان و جوانان در منزل در شب چهارشنبه سوری به خانواده‌ها پیشنهاد کرد.

عسگری افزود: خانواده‌ها حتی می‌توانند برای روشن کردن آتش در حیاط و یا درب منزل خود برنامه‌ریزی کرده و از این طریق محیطی با شور و نشاط را برای فرزندان خود ایجاد کنند.
 
این روانشناس با اشاره به لزوم آشناسازی و آگاه کردن کودکان و نوجوانان با مخاطرات احتمالی شب چهارشنبه‌سوری، گفت: تجربه سال‌های گذشته شب های چهارشنبه‌سوری نشان می‌دهد که این شب می‌تواند شب پرخطری برای برخی افراد باشد، لذا رعایت نکات ایمنی در این شب به همه خانواده‌ها توصیه می‌شود.
 
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.